Fri frakt från 499 kr
1-2 arbetsdagars leveranstid
Trustpilot 4,5 / 5
Snabb leverans 
Hem

Vanliga frågor och svar

Byten och returer
Hur gör jag en retur?

Som kund hos oss har du alltid retur och ångerrätt inom 30 dagar när du handlar online. Du har rätt att nyttja din ångerrätt och genomföra din retur utan att ange något skäl. Tidsfristen på 30 dagar gäller från och med den dag som du har mottagit ordern. För returer och ångrade köp tar vi ut en administrativ avgift på 29 kronor som dras av från din återbetalning. Vi förbehåller oss rätten att neka returer på underkläder, suspensoarer eller munskydd. 

Returnera med Budbee Hemleverans, Budbee Box eller Instabox

  1. Gå till vår returportal
  2. Fyll i ditt ordernummer och din e-postadress. Välj sedan vilka produkter du vill returnera och av vilken anledning.
  3. Packa de varor du vill returnera i valfritt emballage, men i ordinarie skick som varan levererades i.
  4. I sms:et du fick från Budbee eller Instabox vid leverans finns en länk till att boka en retur. Du behöver ingen returfraktsedel. Budbee och Instabox fixar det själva vid upphämtningen av ditt paket.

Returnera med Postnord eller Early Bird

  1. Gå till vår returportal
  2. Fyll i ditt ordernummer och din e-postadress. Välj sedan vilka produkter du vill returnera och av vilken anledning.
  3. Packa de varor du vill returnera i valfritt emballage, men i ordinarie skick som varan levererades i.
  4. När du skapat en retur får du en QR-kod skickad på mail från Postnord som du visar upp och lämnar till ditt närmaste ombud.
Hur gör jag ett byte?

Vi har ingen möjlighet att göra byten. Vänligen lägg en ny beställning på önskad vara och returnera den du inte vill ha.

När sker återbetalning vid godkänd retur?

14 dagar från det att vi mottagit returen.

Reklamationer
Hur gör jag en reklamation?

Om du skulle mot förmodan ta emot en defekt vara eller att din produkt gått sönder på grund av produktionsfel ber vi dig kontakta vår kundtjänst snarast möjligast. För att kunna skapa en så god och snabb hantering som möjligt ber vi dig inkludera: 

  • E-postadress som köpet registrerades på 
  • Ordernummer 
  • Kund och produktnamn 
  • Anledning till reklamation 
  • Bifogad bild
När sker återbetalning vid godkänd reklamation?

Så snart din reklamation är godkänd kommer en återbetalning ske med samma betalningsmetod som användes vid köpet.

Leverans och beställning
Hur spårar jag mitt paket?

När din order har lämnat vårt lager får du en leveransbekräftelse till den angivna mailadressen som angavs vid köpet. I mailet finns en spårningslänk som du kan följa din leverans genom. Om du inte har mottagit något mail, vänligen kolla i din skräppost. Om du inte har fått någon där heller, vänligen kontakta kundtjänst.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Har inte paketet hämtats ut inom liggetiden och det går i retur till MM Sports så har MM Sports rätt att debitera kund för kostnader gällande frakt, returfrakt, expeditionsavgift samt emballage. Avgiften är 150 kr.

Vad kan jag välja för leveranssätt på min order?

Postnord 

Budbee hemleverans 

Budbee Box 

Instabox 

Early Bird

När får jag min order?

Orders som inkommer före 14.00 plockas vanligtvis samma dag. (Under vissa perioder kan leveranstiderna vara något längre, detta framgår isåfall på produktsidan och i kassan). I de flesta fall är ditt paket levererat inom 1–3 arbetsdagar med postnord, 1–3 arbetsdagar med Budbee och 1–4 arbetsdagar med Early Bird., (helger räknas inte). När ditt paket skickats från oss får du en avisering där du kan följa din försändelse. Om ditt paket levereras med Postnord får du en avisering via sms, mejl eller brev när och var ditt paket finns att hämta ut.

Jag har inte fått någon order/leveransbekräftelse, vad gör jag?

Din orderbekräftelse skickas till din e-postadress när du har slutfört din beställning. Om du inte har mottagit någon order/leveransbekräftelse, vänligen dubbelkolla i din skräppost. Om du mot förmodan inte skulle mottagit någon order/leveransbekräftelse där heller, vänligen kontakta kundtjänst.

Kan jag ändra en order?

Vi har ingen möjlighet att göra ändringar lagda orders.

Produkter och priser
Kan man kombinera olika smaker och ändå få mängdrabatt?

På nästan alla produkter går det att kombinera olika smaker och ändå få mängdrabatt. Det finns dock undantag som exempelvis proteinbars eller energidryck där produkten redan är förpackad om 12 st eller 24 st. Välj det förvalda alternativet för den mängd produkter du vill köpa och kombinera de smaker du önskar.

Har ni samma priser i butikerna som ni har på webben?

Vi strävar alltid efter att ha samma priser i webb och butik. Undantagsfall kan vara unika webbkampanjer eller att produkten endast säljs på webben.

Hur fungerar prisgaranti?

Prisgarantin gäller i 7 dagar från inköpsdatum. Det betyder att om du hittar samma produkt till ett lägre pris i en fysisk butik eller webbutik i Sverige, betalar vi tillbaka hela mellanskillnaden. Läs mer om vår Prisgaranti här

Vilken storlek ska jag välja?

Vi uppdaterar löpande våra passforms- och storleksguider för alla våra kläder och tillbehör, som du finner under respektive produkt.

Betalning
Vad har ni för betalningsalternativ?

Betalning kan ske både innan och efter leverans. De betalningsmetoderna som finns innan leverans är Swish, bankbetalning och kortbetalning. Om du önskar att betala efter leverans erbjuder vi betalning via Walley.

Varför går min order inte igenom med Walley?

Kontrollera att du fyllt i korrekt folkbokföringsadress (Walley kräver att man skickar paketet till sin folkbokföringsadress). Det kan även bero på din kreditvärdighet, kontakta Walley för mer information: 010-161 01 00.

Vart är min faktura?

Skickas till angiven mail i ordern från Walley. Vid frågor om fakturan vänligen vänd er till Walley.

Min rabattkod fungerar inte?

Att din rabattkod inte fungerar kan bero på flera orsaker: 

  • Du har fyllt i din rabattkod i presentkortsrutan 
  • Rabattkoden inte kan kombineras med andra erbjudanden 
  • Rabattkoden inte längre är giltig 
  • Du har glömt att klicka in “Använd”
Varför fungerar inte min presentkortskod?

Kontrollera att du fyllt i presentkortskoden i presentkortsfältet som finns under betalningsmetod. (Om du råkat skriva in koden i rabattkodsfältet kommer ett felmeddelande upp om att koden har utgått). Har du ett fysiskt presentkort så gäller dessa endast i butik.

Min sida och Inlogg
Hur loggar jag in?

Du loggar in på mina sidor genom att klicka på ikonen “Logga in” högst upp på sidan på dator eller under menyn i mobilen.

Vad hittar jag på mina sidor?

På mina sidor kan du hitta din orderhistorik och din orderstatus.

Hur ser jag tidigare beställningar?

Genom mina sidor kan du hitta dina tidigare beställningar.

Hur lämnar jag en recension?

Genom att gå in på produkten du önskar att lämna en recension för, kan du klicka på “Lämna en recension” under de befintliga recensionerna.

Hur går jag tillväga för att inte ta del av era nyhetsmejl?

Längst ner i nyhetsbrevet finns en länk som du klickar på där det står ”AVREGISTRERA”.

Kontakt
Hur kontaktar jag kundtjänst?

Genom att klicka på ikonen “Chatta” eller “Hjälp” kan du komma i direkt kontakt med vår kundtjänst. Du når även vår kundtjänst på: 

Telefonnummer: +46 31-160 000  

Mailadress: order@mmsports.se 

Hur kan jag komma i kontakt med era butiker?

Genom att klicka på butiker under menyn hittar du all information om våra butikers öppettider och kontaktuppgifter.

Övrigt
Jag vill bli återförsäljare av MM Sports, hur gör jag?

Vi tar tyvärr inte emot nya återförsäljare för våra varumärken. Om du däremot är intresserad av att sälja SBD Apparel går det bra att kontakta reseller@mmsports.se.

Jag vill göra ett samarbete med MM Sports, hur gör jag?

För att ansöka om ett samarbete tillsammans med oss är det viktigt att majoriteten av ditt flöde har träningsrelaterat innehåll och har minst 1000 följare på antingen Instagram, Tiktok eller Youtube. Om din profil passar bra in är du välkommen att kontakta oss på: marknad@mmsports.se

Fri frakt
från 499 kr
Snabb leverans
1-2 arbetsdagars leveranstid
Returrätt
30 dagar
Utmärkt
Baserat på 15722 omdömen
Verifierat
Så himla trevlig personal.

Så himla trevlig personal.

Verifierat
Väldigt bra och mycket snabb leverans

Väldigt bra och mycket snabb leverans, senast råkade jag fel produkter men kundservice svarade snabbt och löste problemet så jag är mycket nöjd. Bästa +++++

Verifierat
Snabb och effektiv

Snabba på att berätta vad som händer med ordern, jag är mycket nöjd med att handla från er, det kimmer jag att göra fler gånger.

Verifierat
Kan handla här utan problem.

Kan handla här utan problem.

Verifierat
Snabb leverans.

Snabb leverans.. Hadde slut. Smidigt när man bor på landsbygden

Verifierat
Bra priser vid kampanjer

Bra priser vid kampanjer. Snabba leverenser och lätt att följa beställningen. Rekommenderas🙂

Verifierat
Clear Whey Mango Passion

Clear Whey Mango Passion - Det godast jag testat på 10 år!

Verifierat
Snabb leverans bra produkter

Snabb leverans bra produkter

Verifierat
Bara nöjd hela vägen!

Bara nöjd hela vägen!

Verifierat
Mycket nöjd med 1/3

Mycket nöjd med 1/3, då jag ännu inte har hunnit testa dem två andra produkterna :)

Verifierat
Enkel att beställa

Enkel att beställa, bra produkter och snabb leverans

Verifierat
Snabba leveranser 👍

Snabba leveranser 👍

Visar våra 4- och 5-stjärniga omdömen
Pre access black week 2024
+ 15% på ditt första köp
x